Pages

Sunday 19 June 2011

She is so SPECIAL..... hehehe

Aku ada 9 orang anak buah, 3 daripadanya telah berkahwin dan aku bila lagi ye???? hehehe..... Dalam ramai-ramai anak buahku, aku ingin mengabadikan pengalaman anak buahku yang seorang ini.... 


Inilah gambar anak buahku.... Namanya ialah Nancie... umurnya muda setahun dariku tapi telah mempunyai seorang cahaya mata yang comel iaitu baby Ayud (Yudthaakit)
comel tak baby Ayud ni???
Rindu giler kat baby kesayanganku sorang ni....... aku suh baby ni panggil aku mummy.... hahaha perasan betul aku ni kan..... takkan nak suh dia panggil aku NENEK ??? owh tidak..... Berbalik kepada kisah anak buahku .... pada zaman persekolahan dia dikira beruntung kerana mempunyai seorang bapa yang cukup bertanggungjawab terhadap anaknya.... setiap hari bapanya akan menghantarnya ke sekolah dan aku... waa asyik kena naik bas aje.... bosan tul... nasib baik time Form5 mama belikan aku satu Motor untuk bolehkanku berulang alik ke sekolah..... Nancy seorang yang suka MAKAN dan PANDAI MASAK..... (aku suka makan je...hehehe), Kalau dia ke rumahku pada hujung minggu, pastinya macam-macam menu yang dia nak makan so masaklah sendiri ye...... kisah sedihnya... xyah lah cerita kat sini......

Happy Family...
Selepas SPM, Nancy ditakdirkan bertemu jodoh dengan seorang jejaka dari Kelantan. Namun, setelah beberapa tahun berkahwin mereka masih belum dikurniakan cahaya mata..... Walaupun pelbagai usaha telah mereka lakukan termasuklah mengambil produk seperti BIODEX, rawatan di Hospital dan macam2 lagi, namun tiada hasil yang mereka perolehi sehinggalah Nancy menemui Produk ISTEMEWA iaitu 

JUS MATE 5
Ini merupakan Testimoninya sendiri di FB nya aku copy je.....
"Testimoni sendiri...Nancy hilang 20kg (10 kotak jm5) dan berjaya hamil anak pertama (baby boy) setelah 5 tahun menunggu zuriat sendiri...Tiada kenaikan semula berat badan selepas saya bersalin walaupon tidak mengambil jm5..malah turun lg 3kg..berat dulu 96kg dan skarang 69kg..Masih ambik jm5 untuk capai berat ideal.."

Kali terakhir aku berjumpa dengan Nancy ialah pada 26 Mei 2011, itu adalah saat yang paling menggembirakan buatnya apabila dia berjaya mencapai berat 69kg berbanding beratnya sebelum ini ialah 96kg... Kini dia masih dalam usaha untuk mengurangkan 4kg lagi untuk mendapatkan berat 65kg... Semoga berjaya.... 



Sesiapa yang berminat untuk mengetahui rahsia kejayaannya bolehlah menghubunginya di FBnya Nancy Lin..... Testimoninya berjaya keluar metro tp aku xsempat membacanya... apepun ku harap anak buah kesayanganku ini akan lebih ceria selalu dengan kehadiran sicomel AYUD ni ye.... 

0 comments:

Post a Comment