Pages

Saturday 9 July 2011

Mimpi apakah aku pagi ni????

Jika hari minggu akulah antara manusia yang sanggup spent masa untuk membuta... kalau tak kul 10 dan ke atas... huh memang bantal n selimut lah jawabnya.... mana taknya, dah beberapa minggu hari sabtu asyik ade aktiviti je kat sekolah.... nak jugak aku tido sepuas-puasnya.... Tapi hari ni aku mimpi apa pun xtau tetiba je bleh bangun kul 5.30am dan xleh nak lelapkan mata dah..... aku bangun je lah dan terus on line.... 

Dalam kul 6.30 am, housemate aku balik dari keje (dia keje shif sampai kul 3). Bising dia gara-gara orang lain tersalah info pasal operasi BERSIH dia terpaksa balik lambat dari tempat keje..... Aku??? KPPM dah keluarkan arahan untuk tidak terlibat dengan mana-mana aktiviti BERSIH ... so kalau aku buat kelas EA ngan bebudak ni tak dikira terlibat ngan operasi bersih kan??? Kesian aku dengan bebudak ni yang hari2 dok mintak aku buatkan kelas utk diorang..... tapi kalau diorang datang sehelai sepinggang dan semua menda nak harapkan aku je, memang aku nak fire je bebudak ni nanti..... Harap-harap kelas pagi ni akan berjalan lancar...... 

0 comments:

Post a Comment